Нелсон Родригес, бразилски журналист и новелист

Нелсон Родригес, бразилски журналист и новелист:

Във футбола най-големият слепец е този, който вижда само топката.

неделя, 7 февруари 2010 г.

Президента

Той беше световен и европейски шампион, капитан на националния отбор, целувач на голи темета и беше толкова добър, че неговите фенове го нарекоха "льо президон". Днес изглежда така, че Лоран Блан има всички шансове да стане следващия национален селекционер на Франция.

12 юли 1998 г. Денят на финала за световно първенство между домакина Франция и носителя на титлата Бразилия. Цялата страна вибрира от прибързана радост. 17 ч. В хотела на французите се чука на вратата на Зинедин Зидан. Лоран Блан е. В полуфинала срещу Хърватия той е получил червен картон за удар с лакът в Славен Билич. И ще пропусне най-важния двубой в своята кариера - световния финал. Блан гледа Зидан в очите с пронизващ поглед.

"По време на световни финали всеки прави по един изключителен мач. Досега ти игра добре, но не можа да ни спечелиш среща. Ако направиш така, че довечера победим. задължението ти към отбора ще отпадне." Шест часа по-късно "Зизу" победоносно вдига световната купа под нощното парижко небе. При победата с 3:0 над бразилците той е вкарал първите две попадения. Единствените му голове в целия турнир. Това е една малка история, разкриваща големия характер на Лоран Блан. Днес високият 192 см бивш защитник споделя за себе си: "Аз не съм треньор в традиционния смисъл на думата. Аз съм по-скоро ръководител."

В една хотелска стая той чертае пътя за Зидан

Изображение
Тъжният край на Мондиал'98 за Блан - червен картон в полуфинала.

Поглед назад. Роден през 1965 г. в южнофренския град Але, Лоран Блан започва кариерата си през 1983 г. като офанзивен полузащитник в близкия Монпелие, а едва след няколко години неговият наставник Мишел Мези го обучава за централен защитник. Мъдро решение. Само няколко бранители във френската елитна дивизия разполагат с такова невероятно съчетание от сила в единоборствата и качества в нападение, помогнали на Блан да вкара 77 гола в 251 срещи за Монпелие. Той преминава в Наполи - отборът, напуснат от своята суперзвезда Марадона и имащ нужда от свежи подкрепления - но там не се чувства щастлив. Следват Ним, Сен Етиен, Оксер и славният Барселона. С изключение на един силен сезон в Оксер, Блан не се чуства добре от безкрайните си скитания в Европа. До деня, когато Ролан Курбис не го потърсва и не привлича френския национален защитник в Олимпик Марсилия. Праз 1997 - година преди домашния Мондиал.

Междувременно Блан е в зенита на силите си. Със своите 32 години той носи на отбора своя опит, който е жизнено важен за стабилността на младия отбор на марсилци. Лоран Блан, тази същинска върлина с резки движения в отбраната, се превръща във водеща фигура през първия си сезон в средиземноморския град. В края на сезона головият му актив възлиза на 11 гола. А запалянковците го наричат "льо президон", Президента.

Феновете му лепват грандоманското прозвище "Президента"

Изображение
Победният ритуал от СП 1998

Лятото на 1998 г. Цяла Франция се вълнува от един въпрос: може ли нейният отбор да стане световен шампион? За първи път след поколението на "магическия четириъгълник" Платини, Тигана, Фернандес и Жирес селекцията на "петлите" изглежда способна да изкачи футболния Олимп. Великолепни творци като Зидан и Джоркаеф, изключителни стратези като Дидие Дешан и Еманюел Пети, невероятни таланти като Анри, Трезеге и Виера са част от "екип трикольор". Опорната точка на този отбор е Лоран Блан.

Синята френска вълна помита съперниците в предварителната група. Саудитска Арабия и Южна Африка не са равностойни противници, а сблъсъкът с Дания е решен в полза на домакините след попадение на Пети. Задължителната целувка на Блан върху гладко обръснатия череп на вратаря Бартез носи късмет и се превръща в символ на непобедимостта на "петлите".

На осминафинала чака Парагвай. 60 милиона французи се надпреварват да прогнозират разгромна победа за своите. Но се получава истинска битка на живот и смърт. След първото полувреме резултатът е 0:0. "На почивката ни беше ясно: мачът е на кантар. Не бяхме на висота, нито физически, нито като техника. Можеше да загубим, защото не материализирахме шансовете си на игрището", спомня си Блан по-късно в едно интервю за официалния уебсайт на ФИФА. Франция напада, а Парагвай, с отличния Чилаверт на вратата, се отбранява така, сякаш от това зависи животът на футболистите. Това продължава, докато Президента не взема нещата под контрол.

"Напуснах позицията си през последните 5 минути, защото си помислих: ако ще губим, поне да е с игра, отколкото след дузпи." 113-та минута. Блан е в противниковото наказателно поле. Робер Пирес центрира пред парагвайската врата за хиляден път. Подаването му намира главата на Давид Трезеге. "Давид инстинктивно усети, че няма шанс да отбележи, тъй като не беше с лице към вратата. С периферното си зрение той видя моето движение встрани от него и ме намери прецизно, подавайки точно там, където имах нужда." Сам пред Чилаверт изскача Блан и от воле решава осминафиналния двубой. Златен гол.



Франция потъва във вдъхновение, Чилаверт и неговите съиграчи лежат със сълзи на очите по тревата. Един момент от вечността

Франция ще победи също и Италия, след дузпи. Лоран Блан изпълнява последната дузпа на французите и бележи. Нервите на Луиджи ди Биаджо не издържат, а до края няма кой да спре "сините".

Полуфинал. Срещу Хърватия. Срещу Шукер, срещу Бобан, срещу Билич. Грешка на партньора на Блан в защитата Тюрам води до откриването на резултата от Давор Шукер. Чернокожият играч от дефанса изкупва вината си по най-добрия начин - с два гола, които обръщат развоя на мача. Единствените му голове, които вкарва за 142 срещи с националния екип. Магическа вечер.

За Лоран Блан полуфиналът завършва трагично в 74. минута. След негов удар с лакът срещу Славен Билич реферът Хосе Мария Гарсия Аранда от Испания изважда червения картон. Телевизионните повторения показват театралното падане на хърватина, провокирало изгонването. За Блан турнирът е приключил. Но не съвсем. Той има още една задача за изпълнение. "Опитай с глава, Зизу!" Зинедин Зидан седи в хотелската си стая и кима. Той прави точно това в последния двубой на първенството, гениално засичайки две центрирания от корнери.

Полуфиналът е трагедия за него

Изображение
Блан с титлата на английската Висша лига и един от своите учители - Алекс Фергюсън.

Когато Блан по-късно, по време на едно интервю, още веднъж се докосва до световната купа, той казва: "Винаги е хубаво да я видиш. Намирам я чудно красива и митична. Това е така, защото изобразява и земното кълбо. Старият трофей, който беше доста по-малък, също беше красив, но това надминава всичко."

Ноември 2009 г. След нередовен гол, вкаран от стария футболен спътник на Блан Анри, Франция побеждава Ирландия в среща-бараж и печели правото да участва на световното първенство в Южна Африка. Силно недолюбваният Реймон Доменек остава треньор на "петлите". Но всичко изглежда въпрос на време. Новата звезда на треньорския небосклон се казва Лоран Блан и кой друг, освен него, може да стане новият селекционер на Франция? Годините след световната титла от 1998 г. 44-годишният днес Блан прекарва в изпълнение на изгодни за предпенсионната му възраст договори в Интер Милано и Манчестър Юнайтед. При престоя му в Англия половината Остров се скъсва от смях, когато съотборниците на видимо загубилия качествата си с възрастта французин губят 5 поредни мача срещу Болтън, Ливърпул, Арсенал, Нюкасъл и Челси. Куриозното е, че жълтата преса намира някаква странна зависимост между името на Блан (на френски изписвано BLANC) и началните букви от имената на петте злощастни съперници (Bolton - Liverpool - Arsenal - Newcastle - Chelsea: B-L-A-N-C). Кикотът не трае дълго, защото френският снажен защитник е изработил уважението на футболните запалянковци. От известно време той не се интересува само от играта вътре на игрището, но в продължение на часове Блан дискутира с треньора на Юнайтед Алекс Фергюсън тактиката и подходящите футболисти за нея. През 2003 г., на почти 38-годишна възраст, той приключва активната си футболна си кариера като световен и европейски шампион. През 2006 г. читателите на списание "Франс Футбол" го избират за четвъртия най-велик френски футболист за всички времена след Платини, Зидан и Копа.

Не само побеждавай - доминирай!

Изображение
Блан в ново амплоа - край страничната линия.

Едва през 2007 г. Блан получава първия си професионален договор като треньор - в Бордо. По-късно на клубния директор Жан-Луи Триод ще му бъдат напомнени собствените думи в пресата: "Никога през живота не съм си помислял да привличам Лоран Блан!" Но това, както често се случва през житейския път на Президента, добро решение и за двете страни. Още през първата година жирондинците завършват втори, а наставникът им е удостоен с приза "Треньор на годината". През сезон 2008/09 Блан извежда отбора си до дубъл - титла и купа на Франция. При това момчетата му играят вълшебен футбол. "Аз не искам те само да побеждават - искам и да доминират!"

През настоящия сезон в Шампионската лига Байерн два пъти почувства новата френска сила. Всички в Бордо са убедени, че треньорът е причината за успеха. Той едва ли ще остане дълго и отборът от винарския регион на Франция изглежда по-скоро като трамплин към по-реномирани тимове. Времето на спечелилия почти всичко във футбола стратег ще дойде и това сигурно ще стане след Мондиал'2010. Неговото време, времето на целуващия голи темета, на ръководителя, на Президента, на реализатора на "Златния гол", на тартора в защитата.

Както казва Блан на Зидан: "Всеки има своя мач." За Лоран Блан изглежда, че неговият голям двубой все още предстои.

Изображение
Заедно със Зидан (ляво) и Десаи (средата) Блан вдига световната купа на Стад дьо Франс през 1998 г.

22 коментара:

  1. Сърцето ми беше счупено, никога не вярвам, че отново ще се върна на моя бивш, докато д-р ЛОВЕ не върна моя бивш в рамките на 24 часа със силно любовно заклинание. Той е надежден за положителен резултат, свържете се с магьосника за любовна магия по имейл: {placeofsolution@yahoo.c om} или whatsapp на 1 443 281 3404

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте всички, името ми е Тереза ​​Уокър, женен съм за 20 години с моя съпруг и имаме двама сина. Старши 16 и по-малък е 11 години. Съпругът ми ме обичаше много, но той се занимаваше с афера с 32-годишна жена, която е нейният колега. Никога не съм си го представял, но по някакъв начин отношението му към мен и децата, късното му пристигане в офиса ме накара да се замисля по въпроса и 15 дни преди да признае, че той е замесен и те също са правили секс. Той я заведе в леглото ми, когато бях на служба. Дори на 20-та ми годишнина на марш, аз се държа далеч от секса, както го правим в деня на юбилея, той отново ще бъде нашият меден месец, той знае, че го е направил преди деня на юбилея на леглото ми, това означава, че чувствата ми бяха напълно безценен за него, психическото ми състояние е пълно с агония, Той е всъщност добър човек. Много го обичах, но сега чувствам, че съм обезпокоен от него. Мисля, че не мога да забравя и да възстановя болката, понякога го заплашвам. Понякога го информира, ако може да напусне семейството си, тя ще се омъжи за него и иска да го убеди, че съм жена, която не е подходяща за него. Аз също може да имам връзка. Не трябва да живея с него. Всъщност тя иска да спечели над мен, тъй като тя е разведена, тя каза, че е ревнив за нашите отношения и тя ще ме съсипе, като вземе съпруга ми. Трябваше да го обсъдя с един приятел, който ме помоли да намеря добър заклинател, най-напред никога не съм вярвал в този правопис на ролите, но трябва да го опитам, докато дойдох по имейл PROPHET д-р JOSEPH UGO в интернет за това как той е помогнал на толкова много хора да получат бившия си гръб и да помогнат да се оправят отношенията и да направят хората щастливи в отношенията им, аз му обясних ситуацията и той ми помогна в рамките на 7 дни, щастлив съм днес, че ми помогна и мога гордо казвам, че съпругът ми отново е с мен и сега е влюбен в мен като никога досега. Имате ли нужда от помощ в отношенията си като връщане на мъжа, съпругата, приятелката, приятелката, спечелването на лотарии, билковото лекарство за болест или повишаване на работата, зрителите, които четат моя пост и се нуждаят от помощ по отношение на предизвикателствата пред живота, трябва да се свържат с него.

    КОНТАКТ -Е-мейл: doctorjosephugo@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    ОтговорИзтриване
  3. ИСТИНСКА ИСТОРИЯ НА ЖИВОТА.

    Честита Нова Година всички, Моето име е Вивиан, аз съм от Австрия, искам да споделя страхотните новини от живота си на всички и на тези, които се нуждаят от помощ и в техния живот. и отивам да бъда с друга жена, само защото семейството му не ме обича, също и защото не можах да му дам дете, бях в сълзи от 16 години страда, тъй като след като съпругът ми се разведе с мен, аз търсех заклинател Помогни ми онлайн, срещнах толкова много заклинания, че всички те събраха пари от мен, без да ми помагат, но ПОСЛЕДНАТА СЕДМИЦА видях пост на жена онлайн, споделяща добрата работа на заклинателя, наречен Д-р Огунделе, трябва да взема смелостта свържете се с него за помощ, когато се свързах с него, той ми каза, че проблемът ми е решен, тъй като съм се свързал с него, след като го заклинание, той ми каза, че съпругът ми ще се върне при мен за по-малко от 24 часа, което се случва изненадващо за моя съпруг ми се обади по телефона и започна да ме моли да го върна и това се случи днес носенето на тази новина, защото искам светът да знае за него и за добрата му работа, както и за тези от вас, които се нуждаят от каквато и да е помощна връзка, житейски проблем, паричен проблем, го наречете, съветвам се да се свържете с д-р Огунделе днес и да имате своя проблем решен тук са неговите данни за контакт Email: ogundeletempeofsolution@gmail.com За директни обаждания и Viber чат: +27638836445, свържете се с него и живейте живота си с радост.

    ОтговорИзтриване
  4. ЖИВОТА МИ:

    Добър ден Всички тук на тази група, името ми е Елиза, аз съм от Верона, искам да споделя моята истинска житейска история тук в интернет, за да могат хората да разберат как съм получил помощ от д-р Огундели, който ми е донесъл голяма магия. бивш съпруг за мен в рамките на 24 часа. Съпругът ми ме остави за друга жена повече от 8 години и аз го обичам толкова много, търся помощ от цял ​​свят, но други хора ме изневеряват и никой не ми помага, но миналата седмица видях друга жена да говори за д-р Огунделе в интернет. така че бързо се свързах с него, за да помоля за неговата помощ, първата дума, която ми каза, е, че ще ти помогна с проблемите ти. Бях толкова щастлив в рамките на 24 часа, съпругът ми ме повика по телефона и ме помоли да му простя за цялата болка, която ми причинява, бях толкова щастлив и днес отново заедно. Казах на д-р Ogundele, че ще споделя неговото име и данни за контакт в интернет, за да могат хората да научат повече за него, затова правя това сега, за тези от вас, които имат същия проблем или някакъв друг проблем, свържете се с д-р Огунделе днес и той ще донесе 100% решение за него. тук са неговите данни за контакт Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com и WhatsApp или Viber Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова съм щастлив, че споделям моя опит и показания тук за това как получих помощ от д-р Огундейл. Госпожа г-жа Shelley Hanes от Тексас, САЩ. Имах хубаво семейство след брака си; бях женен 6 години за съпруга си и изведнъж друга жена влезе в снимката, на която съпругът ми ме обичаше, преди да започне да избира кавги с мен, че беше толкова насилващ, че когато се опитвам да му кажа истината за това как чувствам и това, което прави, не е подходящо за семейството, той се ядосва много и ме удря с всяко нещо, което вижда около него. но аз все още го обичах с цялото си сърце, въпреки всичко, което ми направи и исках да го върна на всяка цена. след това той подаде молба за развод, през който целия ми живот се разкъсваше и не знаех какво да правя ...... той се измъкна от къщата и изостави мен и децата от 3 години. Така че един мой близък приятел ми каза за любовното заклинание на д-р Огундейл, за да върне съпруга ми, тя също използва любовното заклинание на д-р Огундейл, за да си върне бившия си приятел, който я напусна преди. И ми каза, че сега са много доволни от отношенията. И тя ме въведе в заклинанието, първоначално бях изненадан и уплашен, затова реших да го опитам. Въпреки че не вярвах във всички онези неща, тогава когато той направи специалните молитви и хвърли заклинанието, бях толкова изненадан, след 24 часа съпругът ми се върна и се молеше за моята прошка, той разбра грешките си, просто не можех да повярвам, така или иначе отново сме заедно и вече сме едно голямо щастливо семейство, както беше преди. Сключих споразумение с д-р Огундейл, за да информирам хората за добрата му работа, така че ако имате нужда от каквато и да е помощ, ви съветвам да се свържете с д-р Огундейл Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com и за WhatsApp или Viver Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте, казвам се Керис Фрейзър от Тайланд, искам да споделя невероятно преживяване, което имах с всемогъщия д-р Огундейл заклинател, съпругът ми Грег искаше да се раздели с мен и подаде молба за развод, а той беше с друга жена, наистина бях опустошен, плаках ден и нощ всеки ден, разказах на мой приятел за моята ситуация и тя ми каза за мощния колесник за заклинания, наречен д-р Огундейл, чувствах се малко скептично към него, но просто реших да го опитам. всяко нещо, което д-р Огундейл ме помоли да направя, и той ми обеща резултат от 24 часа и на следващата сутрин, когато приключи с заклинанието, за мое най-голямо учудване беше съпругът ми Грег на колене да ме моли да му простя и да го приема обратно и днес заедно сме, толкова съм щастлив, благодарение на д-р Огундейл. Той има силата на всякакъв проблем, той може да ви помогне да се свържете с него чрез: Email: (ogundeletempleofsolution@gmail.com) WhatsApp или Viber Chat: (+27638836445).

    ОтговорИзтриване
  7. Това е моето свидетелство за добрата работа на шефа Ели Марк, които ми помагат .... Аз съм Ан Ърнис от Северна Каролина, САЩ. с помощта на този заклинател, съпругът ми, който ме изостави през последните 3 години, се завърна и в крайна сметка срещнах този човек в блог сайт, публикуване от един от е клиент за помощ, обясних му всичко и той ми каза за заклинателен колектор, за който той знаеше, и ми даде своя WhatsApp да го напиша на заклинателя, за да му кажа моите проблеми. Само за 2 седмици съпругът ми се върна при мен. Искам само да ви кажа благодаря на този истински и искрен заклинател, сър, всичко, което ми казахте, се сбъдна и благодаря господине. Моля, искам да кажа на всички, които търсят решение на проблема си, да се консултират любезно с този заклинател, той е истински, той е мощен и каквото и да разкаже заклинателят, какво ще се случи, защото всичко, което ми каза заклинателят ми дойде да мина. Можете любезно да се свържете с него на: whatsapp + 2349015088017, имейл: markmonroy869@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. Д-р Агбазар - страхотен човек, този лекар ще ми помогне да възстановя любовника си Джени Уилямс, която се раздели с мен с мощното си заклинание преди 2 години, а днес тя се върна при мен, така че ако имате нужда от помощ, свържете се с него по имейл: ( agbazara@gmail.com ) или се обадете / WhatsApp +2348104102662. И решете проблема си като мен.

    ОтговорИзтриване
  9. Имам страхотна информация за всички в този форум. Чували ли сте за заклинателен колектор на име, д-р Огундейл? Този мъж върна съпругата ми, която ме остави за 7 години само за 24 часа с правомощията си, казвам се Дейв Вагнер. Той е истински, свържете се с него на неговия WhatApp или Viber Chat: +27638836445. Имейл: ogundeletempleofsolution@gmail.com Той е мощен.

    ОтговорИзтриване
  10. Казвам се Ингрид Фулсън съм от Съединените щати, почти взех живота си заради съпруга си, който ме напусна и престанах да подбирам обажданията ми, отговаряйки на имейлите и съобщенията ми. Той каза, че вече не ми вярва и си отиде с друга жена, опитах се да го убедя и да го умоля, но той няма да ми повярва или ще ми отговори, докато не се сбихме и се разделихме 9 месеца, след което осъзнавам, че не мога живея без него заради любовта, която имам към него. Опитах всичко възможно да го върна, но не работеха за мен, някои фалшиви колеси за заклинания ме измамиха и си отидох с парите си, докато не попаднах на човек, наречен д-р Огундейл във вестника, той ми помогна да хвърля заклинание и ето съпруга ми се върна след 24 часа, молейки ме за прошка, бях толкова изненадан, че заклинателят като д-р Огундейл все още съществува, казах му, че ще информирам света по свой начин, затова правя това сега. Ако някой тук се нуждае от помощ, с искреност, свържете се с д-р Ogundele днес по WhatsApp или Viber Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване
  11. Казвам се Кейти Мартин и искам да споделя истинската си житейска история за това как върнах съпруга си с помощта на д-р ogundele страхотен заклинател, който върна съпруга ми за 24 часа със своите правомощия, и това заклинания са безвреден, този човек е много мощен човек, сключих споразумение с него да споделя името си в интернет, затова правя това сега. Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с него с неговия WhatsApp: +27638836445. Той е 100% реален и мощен.

    ОтговорИзтриване
  12. МОЩНИ МАГАЗИНИ:
    СПОДЕЛЯ ТОЗИ СВИДЕТЕЛСТВО НА ВСИЧКИ, СТРАДАЩИ ВЪВ ВРЪЗКА СИ, БРАКА ИЛИ ЛИЧНИЯ ЖИВОТ, ЗАЩОТО ИМА РЕШЕНИЕ. ИМЕНАТА МИ Е РИТА БЕРИ, МЪЖЪТ МИ ОСТАВИ МЕ И НАШИТЕ 2 ДЕЦА ЗА ДРУГА ЖЕНА ЗА 3 ГОДИНИ. ОПИТАХ СЕ СИЛНО САМО ЗА ДЕЦАТА МИ, НО НЕ МОГА ДА КОНТРОЛИРАМ БОЛКИТЕ, КОИТО МЪЧАТ СЪРЦЕТО МИ. Бях наранен и объркан, нуждаех се от помощ, така че направих проучване в интернет и попаднах във форум, където видях добрата работа на Dr. СВЪРЗАХ СЕ С НЕГО И МИ ИЗЛИКНА МАЛОТО СИ, ЗА ДА МОЯТА ИЗНЕНАДА СЛЕД 24 ЧАСА, МЪЖЪТ МИ СЕ ВРЪЩА В ДОМА И МОЛЯ ЗА МОЯ ПРОЩА, Д-Р ОГУНДЕЛЕ Е МОЩЕН ЧОВЕК И МАСЛОТО МИ Е БЕЗЗАРОДНО СЪВЕТЕТЕ СЕ С НЕГОВОРНО ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С ЧЕТА НА WHATSAPP ИЛИ VIBER: +27638836445. Д-Р ОГУНДЕЛЕ Е ИСТИНСКИ, БЛАГОДАРЯ му, че ми помогна.

    ОтговорИзтриване
  13. Казвам се Лидия Загубих съпруга си заради някой друг. Бях тъжен и толкова силно го исках. Свързах се с д-р Огунделе за помощ, след като видях няколко свидетелства в интернет за добрата работа на д-р Огунделе, този човек е много мощен. Неговата любовна магия ми върна съпруга при мен в рамките на 24 часа. Съпругът ми напълно забрави за другата жена и се върна при мен отворен и по-любвеобилен от всякога ... Д-р Огунделе е мощен и истински заклинател на заклинания, можете да се свържете с него за помощ при всякакъв проблем ogundeletempleofsolution@gmail.com. WhatsApp или Viber Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване
  14. Поздрави на всички, които четат това свидетелство. Казвам се Майер. Бях отхвърлен от съпруга си след седем (7) години брак, само защото друга жена имаше магия върху него, за да го манипулира. Един ден, когато четях през интернет, видях няколко свидетелства, споделени от различни хора, разказващи за д-р Огунделе, мощен заклинател на заклинания, как той им помага при техните взаимоотношения, затова се свързах с д-р Огунделе в неговия WhatsApp: +27638836445. Той ми каза да не се притеснявам, че съпругът ми ще се върне при мен след 24 часа, точно след работата си, съпругът ми ми се обади по телефона и поиска моята прошка, какво голямо чудо направи д-р Огунделе, радвам се да го оставя всички знаете, че този заклинател има силата да върне влюбените и да реши други проблеми в отношенията. Заради него сега съм доволна от съпруга си, благодарение на д-р Огунделе. Ако имате нужда от помощ, свържете се с него на неговия WhatsApp: +27638836445. Имейл: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  15. Казвам се Лиза Бари, искам да засвидетелствам пред широката общественост как връзката ми беше възстановена от великия заклинател, който някога съм имал предвид, наречен д-р Огунделе, след като д-р Огунделе заклина да върне съпруга ми в рамките на 24 часа бившия ми -съпругът ми се обади и поиска моята прошка. Сега отново сме щастливи заедно като любовници и семейство. Всичко благодарение на д-р Огунделе, който направи любовна магия за мен, за да се върне съпругът ми у дома. Ще продължа да споделям това, докато всички видят моето свидетелство, защото този човек е мощен и истински. Можете да се свържете с д-р Ogundele на Viber или WhatsApp Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване
  16. Аз съм Майк Травис, искам да споделя новината за това как бракът ми беше възстановен от великия заклинател на име Д-р Огунделе, след като направи заклинанието си 24 часа по-късно жена ми ми се обади по телефона с молба за прошка и това чудо се случи просто след 24 часа след работата на д-р Огунделе. Съпругата ми се прибра у дома благодарение на д-р Огунделе за добрата му работа, ето съвет за всеки, който чете това сега, ако имате някакъв проблем, съветвам ви да се свържете с д-р Огунделе на неговия WhatsApp или Viber Chat: +27638836445. директен имейл: ogundeletempleofsolution(at)gmail.com

    ОтговорИзтриване
  17. Казвам се Скайлар Бъд. Позволете ми бързо да ви информирам тук, че д-р Огунделе, чийто WhatsApp или Viber Chat Number е: (+27638836445) е страхотен и мощен заклинател, който някога съм познавал, има съмнение за него, заклинанието му е 100% гарантирано. След като се свържете с него, връзката ви ще бъде осигурена, той има силата да върне обратно любовниците, брачните проблеми и всякакъв вид човешки проблеми или болести. Веднъж бях изхвърлен от съпруга си от над 21 години, търсих помощ навсякъде, където никой не можеше да помогне, миналата седмица намерих WhatsApp Number на д-р Огунделе. Веднага се свързах с него и съпругът ми, който ме заряза за друга дама, се върна при мен в рамките на 24 часа. Днес ви казвам, че д-р Огунделе е мощен и свръхчовек.

    ОтговорИзтриване
  18. Казвам се Едит Ууд, искам да разкажа на всички за д-р Огунделе, велик човек, който върна съпруга ми за мен със своите сили в рамките на 24 часа, какъв мощен заклинател, ако имате нужда от помощ по някакъв начин. Съветвам ви да се свържете с него чрез WhatsApp или Viber Chat: +27638836445. Поща: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Той има силата да реши всеки проблем, връзка, любов или някаква болест. Толкова супер и истински той върна съпруга ми, който ме напусна преди 9 години със своята магия.

    ОтговорИзтриване
  19. СТРАХОТНА НОВИНА:
    ИМЕТО МИ Е КРИС ФОЙ, ТОЛКОВА СЧАСТЛИВАМ, ЧЕ МОЯТА СЪПРУГА МИ СЕ ВРЪЩА. ТЯ СЕГА ОБИЧА И САМА МЕ УВАЖАВА. НИЩО Я ПИТАМ, ЧЕ ТОЙ ПРАВИ. ВСИЧКО БЛАГОДАРЯ НА Д-Р ОГУНДЕЛЕ, ГОЛЯМИЯТ МАГАЗИН. ТОЗИ ЧОВЕК Е НАЙ-ДОБРИЯТ И ПРАВИЛЕН НАПРЕД МАЛОГОЛИВ КАСТЪР, КОЙТО ВИ КАЗВА ИСТИНАТА И ЩЕ ПОЛУЧИТЕ РЕЗУЛТАТ ПОД 24 ЧАСА, МОЩЕН Е Д-Р ОГУНДЕЛЕ Е МНОГО ДОСТОЯНЕН ЧОВЕК, КАЗВАХ му, ВИНАГИ ЩЕ СПОДЕЛЯ МОЯТЕ СВИДЕТЕЛСТВА, ЗАЩО ТОВА СПОДЕЛЯМ ТУК. АКО ВАС СЕ НУЖДАЕТЕ ОТ ВАШАТА ЛЮБОВ, ИЛИ ИМАТЕ ЛИЧНИ ЖИВОТНИ ПРОБЛЕМИ, СВЪРЖЕТЕ СЕ С ДР. OGUNDELE НА ЧАТ ЧАЙНО ИЛИ VIBER: +27638836445. Имейл: OGUNDELETEMPLEOFSOLUTION(AT)GMAIL.COM

    ОтговорИзтриване
  20. СВЪРЖЕТЕ СЕ ДР. САКА ЗА МОЩЕН МАГАЗИН, ЗА ДА ВИ ПОМОГНЕТЕ ДА ВЪРНЕТЕ ВАШИЯТ ЛЮБОВНИК ВЪЗМОЖНОСТ КАК ДОЛГО СЕ РАЗКРИХТЕ ИЛИ КОЙТО МОЖЕ ДА БЪДЕ СЕГА, Д-Р САКА ЩЕ ВИ ПОМОГНЕ ДА ВИ ВЪРНЕТЕ В рамките на 24 часа, ТОЙ КАТО МИ ПОМОГНЕ, ТОВА МЪЖЪТ Е ПРЕМНО МОЩЕН И ЧЕСТЕН КОНТАКТ Д-р SAKA на WhatsApp или Viber Chat: +27634201775 и имейл: sakasolutiontemple@gmail.com. Казвам се Сюзън Майл, споделям свидетелството си, този човек е истински и мощен.

    ОтговорИзтриване
  21. Работи! Казвам се Кевин Силва. Бившата ми съпруга ме блокира на всяка платформа. И се свързах с д-р Сака за помощ, 24 часа след като д-р Сака произнесе заклинанието си, Съпругата ми ме ОТБЛОКИРА! Този човек е честен, истински и мощен! Свържете се с Dr.Saka за помощ сега, споделям свидетелството си ... Съпругата ми се върна с мен и сме щастливи заедно. Свържете се с д-р Сака на неговия WhatsApp или Viber Chat: +27634201775. На неговия имейл: sakasolutiontemple@gmail.com.

    ОтговорИзтриване
  22. Казвам се Анна Йохан:
    Искам да благодаря на д-р Сака за добре свършената работа, след като той ми помогна да се сдобря със съпруга си след 11 години раздяла, съпругът ми ме остави за друга жена и аз страдах само с двете си деца, никога не вярвах в духовността, но поради любовта, която изпитвам към съпруга си, се свързах с д-р Сака за помощ, веднага той започна да работи за мен. След 24 часа съпругът ми се върна у дома при мен. Каква страхотна изненада, всичко благодарение на Dr.Saka. Този мъж е истински и мощен. Ако преживявате трудности във връзката или брака си, свържете се с Dr.Saka в неговия WhatsApp и Viber Chat: (+27634201775). Свържете се с него, ако имате някакъв проблем, уверявам ви, че ще се усмихнете и ще си върнете щастието точно като мен.

    ОтговорИзтриване